Första lilla inlägget...

När jag fick för mig att jag skulle börja blogga trodde jag att  det var jättelätt... och visst skriva texter och ladda upp bilder är kanske inte så svårt... men nu har jag suttit hela dagen och klippt och klistrat in och ur alla möjliga koder - inte sjutton trodde jag att man skulle behöva kunna html-koder och sånt blafs för att kunna göra en snygg blogg... alla andra har ju ändrat sin header men de jag frågat har sagt "jag har inte gjort det själv"... Efter halva dagen hade jag fått in header-bilden, men där ligger kvar någon konstig text med länk till min sida och den har jag inte lyckats få bort, och nu orkar jag inte kämpa längre idag...
Klockan är mycket nu men efter detta slitande vid datorn hela dagen förtjänar jag en stund med virknålen och mitt senaste lilla projekt...
Förresten så har jag förstått på alla andra bloggar att man ska länka och berätta var man tex hittar virkmönster... I min headerbild sitter herr och fru Allan och Moa, mönster till dessa små trädgårdsmöss hittade jag hos ”Ulliga gulliga saker…” http://ulligagulligasaker.blogspot.com/2009/07/virka-din-egen-tradgardsmus-hela.html och mönstret till den lilla kaninen Lova hittade jag på stjernfalls blogg http://stjernfalls.blogg.se/2009/july/virka-en-kanin.html

Kommentarer
Postat av: Linda M

Jag vet inte hur man får in sin header på bloggen. Jag tog bara ett färdigt tema som man kunde välja hos blogg.se och sedan lade jag till lite text i menyn. Man borde egentligen gå bloggskola och lära sej hur man får ett snyggt utseende på sin blogg.

/Linda

2010-08-16 @ 11:45:01
URL: http://melonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0